För mer än 2 månader sedan skrev jag på kundtjänst om 2 euro vunna men aldrig fått!!!! Det är inte för summan utan för principen.... Men jag hade bifogat en RIB
Borde inte kundtjänst betala dessa små summor direkt enklare med RIB än med post (som jag aldrig fått??)
Detta skulle ta bort alla sådana förfrågningar.
Jag inväntar dina åsikter och rapporterar till kundtjänst.
Hallå, Jag fick två checkar förra månaden på ZooValley och Wonderz . Men jag väntar fortfarande på en på MadWin . Alltid längre efter på det sistnämnda eftersom jag hade beställt dem samtidigt.
Hej alla Igår fick jag checken på 15 € vunnen den 18 november på MadWin och jag tackar drömmen men jag väntar fortfarande på checken på 10 € vunnen i oktober på ZooValley och skickad sedan 3 november ännu inte mottagen. Tack vare drömmen för att åtgärda detta problem.
hej alla jag hade goda nyheter idag, jag fick precis min check på 10€ som jag hade bett om i mer än en månad, jag önskar att ni får era gåvor så snart som möjligt
Hallå Har vi en chans att få våra gåvor? att någon svarar på meddelanden som skickas till kundtjänst??? Det ser ut som att sidan är spöke!! Ändå älskade jag att komma och spela på den här sidan och på CadoVillage
Allt jag vill ha är mina Game Point ! Inte Spelpoäng i utbyte utan gåvorna jag vann; Jag har väntat i 5 månader och jag håller på att tappa mitt legendariska tålamod